نکات قابل توجه مشتریان محترم

(مطالعه نکات زیر برای کلیه مشتریان محترم،ضروری می باشد.)

۱- الزاما قبل از هرگونه استفاده از دستگاه ،فیلم های آموزشی ارائه شده توسط شرکت یونارآک مشاهده شود.همچنین نکات لازم در رابطه با نگهداری دستگاه که توسط شرکت ارسال می گردد را کاملا مطالعه فرمائید.
۲- قبل از سرویس دهی به مشتری ،ابتدا خودرو خود را تراش داده تا آشنایی کامل با دستگاه برای شما فراهم شود.
۳- در صورت وجود هرگونه ایراد یا مشکل،در دستگاه ارسالی لطفا با شماره تماس های خدمات پس از فروش تماس حاصل نموده و مشکل خود را مطرح نمایید.
۴- گارانتی دستگاه شامل عملکرد دستگاه می باشد.توضیح براینکه اگر دستگاه عملکرد درست و صحیحی در زمان تراش نداشته باشد شامل گارانتی بوده و هرگونه خرابی قطعات دستگاه از طرف مشتری،تمامی عواقب و هزینه های آن برعهده مشتری می باشد.همچنین در صورت دستکاری یا هرگونه تغییر در دستگاه،بدون اطلاع و هماهنگی با تولید کننده یا نماینده،دستگاه از گارانتی ساقط شده و کلیه عواقب،مسئولیت ها و هزینه های آن برعهده شخص مشتری می باشد.

 

* نکات لازم در استفاده و بکارگیری دستگاه روکار

✅ – بعد از هرتراش ضرورتا براده های ناشی از تراش را،با دستگاه پمپ باد تمیزکاری نمایید.
✅ – دقت داشته باشید که انتهای کابین ریل ها همیشه سه میلی متر با دیواره فاصله داشته باشد.گاها کاربران دستگاه به اشتباه کلید اتوماتیک حرکت به عقب را می زنند و کابین به دیواره برخورد کرده و باعث شکستن دینام دستگاه می شوند.لذا وجود فاصله این فرصت را به کاربر می دهد تا از شکستن دینام جلوگیری کند.
✅ – دقت کنید که اگر بیش از حد واگن دستگاه رو به بیرون حرکت دهید واگن ها از ریل خارج شده و ساچمه ریل ها خارج می شوند و متحمل هزینه می شوید.
✅ – در پایان هرهفته پیچ های دستگاه رو ریگلاژ کنید.لازم به ذکر است که اگراین پیچ ها بیش از حد سفت باشند،فک ها قفل کرده و حرکت نمی کنند و بیش از حد شل باشند به شکل خلاص حرکت می کنند.
✅ – به ترتیب بستن و باز کردن پیچ های دستگاه به جای پیچ ترمز چرخ،طبق تصاویر و فیلم آموزشی دقت کنید.
✅ – هیچ وقت با بکس بادی پیچ هارو سفت نکنید.
✅ – دیسک هایی که بیش از حد نازک هستند را تراش ندهید.
✅ – قبل تراش از سالم بودن بلبرینگ چرخ خودرو و شفت چرخ مطمئن شوید.
✅ – دیسک هایی که سوخته و الماسه شده را در حد امکان تراش ندهید،چون تیغچه ها را از بین می برند.
✅ – حتما و حتما بعد هرتراش یه باد به دستگاه بگیرین تا براده چدن دستگاه را خراب نکند.
✅ – به ازای هرماشین سعی کنید دو پیچ مناسب تهیه کنید و پیچ نباید بیش از حد دراز بوده و به دیسک بچسبد.اگر به دیسک چسبید دستگاه قفل کرده و پاور به همراه توپی بلند چرخیده و خراب می شود.
✅ – هرماه یکبار واگن ها و مهره بالسکرو را از محل گریس خور،گریس کاری نموده تا دستگاه به صورت روان کار کند.