دیسک تراش

دیسک تراش


استفاده از دستگاه دیسک تراش درجا هزینه‌ها را به میزان قابل توجهی کم می‌کند و بدون نیاز به باز کردن دیسک ترمز عملیات تراش را با دقت بسیار بالایی انجام می‌دهد. شاید هنگام رانندگی برای شما هم بارها پیش آمده است که موقع ترمز گرفتن، خودروی شما به خصوص در قسمت فرمان، دچار لرزش شدید می‎شود که دلیل آن هم چیزی جز خراب بودن دیسک ترمز نیست.

دیسک ترمز خودرو به مروز زمان کارایی خود را از دست می‌دهد و نیاز به تعمیر دارد، در صورتی که تعمیرگاه حرفه‌ای باشد و  آموزش‌های لازم در ارتباط با این دستگاه را گذرانده باشد، در اسرع وقت خودروی شما را تعمیر و تحویل می‌دهد. استفاده از این دستگاه که دو طرف دیسک ترمز را به صورت یکسان تراش می‌دهد این مشکل را بر طرف می‌کند.  علاوه بر این، عمر لنت خودرو را طولانی می‌کند و دیگر خودروی شما صدای زوزه نمی‌دهد، هم‌چنین مانع از لرزشی می‌‎شود که هنگام ترمز گرفتن به وجود می‌آید و از خراب شدن جلوبندی ماشین جلوگیری می‌کند.

قیمت دستگاه دیسک تراش درجا

قیمت دستگاه دیسک تراش درجا با توجه به خدمات و مزایا خوبی که دارد برای خریدار به صرفه است و هزینه‌های جانبی را کم می‎کند.
استفاده از دستگاه دیسک تراش درجا ایمنی خودرو را بالا می‎برد و تاثیر به سزایی در افزایش طول عمر دیسک می‌گذارد. دقت بالای دستگاه بدون کوچک‌ترین خطا در تراشکاری دو طرف دیسک، از مهم‌ترین ویژگی دستگاه دیسک تراش درجاست.

اولین کاری که لازم است تعمیرکار حرفه‎ای انجام دهد، پیدا کردن آسیب دیسک خودرو و منبع ایجاد لرزش است. سپس باید برای حل مشکل اقدامات لازم انجام شود.
برای تعمیر ماشین بهتر است به تعمیرگاه‎های معتبر مراجعه کنید تا در کم‎ترین زمان و بدون اتلاف وقت، مشکل خودروی شما حل شود.

دستگاه دیسک تراش درجا

استفاده از انواع دستگاه‌های دیسک تراش نظیر دستگاه دیسک تراش درجا، یک ابزار مناسب برای حل مشکلاتی است که برای دیسک ترمز خودرو به وجود می‎آید.
دیسک‎های ترمز خودرو به مرور زمان کارایی اولیه خود را از دست می‎دهند و دچار آسیب می‌شوند. همین مساله باعث می‌شود که هنگام ترمز گرفتن، صدای لرزشی را احساس کنیم.
اصطکاک بین لنت ترمز و دیسک ممکن است، سبب این لرزش‎ها و خرابی دیسک ترمز خودرو شود که این مشکل به دلایل متعدد از جمله گرد و غبار، آلودگی‌ها محیطی و یا زنگ‌‌زدگی سطح دیسک به وجود می‎آید. در این مواقع لازم است، خودرو را به تعمیرگاه ببریم تا با کمک دستگاه دیسک تراش درجا، سطح دیسک خودرو را صاف و هموار کنند. از آنجا که ترمز از قسمت‎های مهم هر خودرویی است، به بررسی و کنترل منظم نیاز دارند.

اهمیت قیمت دستگاه دیسک تراش درجا

هزینه‎های تعویض دیسک تراش نسبت به تعمیر آن بالاتر است، بنابراین به صرفه است که در صورت آسیب دیدن دیسک خودرو، ماشین را به تعمیرگاه ببریم تا متخصصین با کمک دستگاه‎های مختلف مشکل خودرو را بر طرف کنند.
با توجه به قیمت دستگاه دیسک تراش درجا، بهتر است افرادی که با این دستگاه کار می‎کنند، از قبل آموزش‎های لازم با این دستگاه را بگذرانند تا در حین کار، دستگاه آسیب نبیند.
برای یک رانندگی بی‎خطر داشتن ترمز خودرو سالم ضروری است، اگر می‎خواهید با آرامش خاطر و بدون نگرانی رانندگی کنید به ترمزهای خودرو اهمیت دهید و چنان‌چه احساس کردید سیستم ترمز خودرو مشکل دارد، حتما به تعمیرگاه و نمایندگی‎های مجاز مراجعه کنید.

هیچ دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *